En fin onsdag

Jag orkar inte inleda min blogg i någon fin text om vem jag är, det vilar jag i era händer. Bloggar är inget nytt för mig och det här är mina vänners idé, får se hur länge det håller. Det var onsdag för en timme sedan, så vi kan nog låtsas om att det fortfarande är onsdag. För mig blir det en ny veckodag när det är morgon och solen tittar fram. Idag var jag med Lisa, som jag inte hade träffat på sommarlovet. Hey! Vad jag saknat henne. Vi sprang mot varandra och jag fick en stor björnkram av henne. Vi tog en promenad till ett café på st:eriksplan och köpte med oss mozzarella mackor, choklad och annat gott. Hela dagen gick till att mysa med henne och senare tittade Cornelia förbi, lika fin som vanligt. Mot kvällen bar det av hem till mig där det avslutades med middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0