En Söndagslunch

Jag verkar tydligen alltid blogga om "gårdagen". Detta inlägg kommer innehålla min söndag. Jag och mamma vaknade runt tio, så vi kunde springa ner på stan och att titta på visningar. Vi hann bara gå på två stycken som låg på Östermalm. En lägenhet på Linnégatan som vi föll för och en som låg på Grevturegatan som i sig var fin fast för liten.  Direkt efter visningarna åkte jag till Café 60 där jag lunchade med Moa, Saga, Francina, Michelle och Stephanie och sedan gick vi vidare ner på stan. Runt fyra mötte jag upp Emilia, Gustav, Jonas och Tobias och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Efter det sprang jag hem för att få i mig lite middag för att jag sedan skulle gå på Sommarbio i Rålis. Det var en stor bio för alla utomhus och det kändes som Greece.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0