Första skoldagen

(Bilder tagna av Jocelyn)
Kramkalas i skolan och tyvärr var inte alla jätteglada över att vara tillbaka verkade det som. Känns så himla tråkigt att få ett "hej-kul att se dig, nästa" med ett litet leende på läpparna, istället för ett "heeeeeeeej-jag har inte sett dig på hela sommaren" och en bamsekram. Människor som människor. Jag hoppas det är jag som inbillar mig att alla är lite trötta redan. Jag mötte upp Michelle efter skolan och vi åkte till Foam där Step, Ebba och Louise hängde för en lunch och Louise ätit upp, traskade vi tjejer ner till Nybrogatan och mötte upp ett stort gäng med folk på Baresso. Kvällen avslutades med ett kvällsdopp på kungliga Djurgården med Lucas, Leo, Ebba, Step, Michelle, Louise och lilla jag.. love you girls!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0